bettysvarld

Intensiva veckor

2009-11-03 @ 12:36:45

Nu har det gått ett tag sen jag skrev sist..igen! Jag är så dålig på detta. Vill ju ha nått vettigt att skriva om.

Vi är iallafall färdig flyttade nu, vi har bott i lägenheten sedan en dryg vecka nu. Huset är nu ett minne blott! Det känn så himla skönt.

Senare idag ska jag iväg och köpa tapeter till vårat sovrum, vardagsrummet och hallen. Egentligen så var det tänkt att barnen skulle få sina rum tapetserade fört men dom kan inte bestämma sig för vad dom ska ha så då tar vi deras sedan.

Annars så flyter livet på som vanligt, vi mår bra allihopa. Frida har haft en liten dipp, men vi pratade ut om det häromdagen så nu vet jag varför. Jag fattar inte hur man kan vara så elak å ego så att man gör ner ett barns förälder inför barnet. Hon blir jätteledsen. Det dumma är att dom hela tiden drar upp sånt som hänt(och en hel del osanningar) för ca 8-10 år sedan. Jag var ung och gjorde en hel radda misstag som jag också står för. Men jag lever inte i det förflutna, jag vet vem jag är och jag tar hand om båda mina barn!

Nog om det.

Tänker iaf försöka få tag i en praktikplats, pallar inte att vara hemma längre nu. Jag måste få komma ut å träffa folk. Längtar efter att kunna komma hem efter en dags jobb å känna att jag gjort nån nytta, annat än å städa å tvätta hemma.

Stockholms resan var mycket trevlig!

Nu ska jag snart åka iväg å hämta min älskade son! Han är en riktig mammagris för tillfället!

Vi hörs när vi hörs!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback