bettysvarld

Vaccination

2009-11-12 @ 15:44:17

Helluu!

Idag fick Emil sin första spruta mot baconsjukan. Det gick bra, han hade ju varit minst sagt orolig att det skulle göra ont. Frida den lilla rackarungen skrämde upp honom rejält efter hon hade fått sin spruta förra veckan.

Nu är det bara till att vänta i 3 veckor innan det är dags för spruta nr 2.

Läste i dagbladet häromdagen att vaccinationen för oss "vanliga" svenssons beräknas börja nästa vecka. Man kan ju alltid hoppas på det iaf, för jag vill verkligen ha det överstökat nu. Mattias har bestämt sig för att inte vaccinera sig.

Annars så har det väl inte hänt så mycket, jag lallar på hemma som vanligt. Snart är det dags för julpyntet att göra entré, tänkte börja lagom till första advent. Mysigt!

Nu ska jag börja med maten, idag serveras det lövbiff tillsammans med potatiskroketter och bea sås! Mumma!

Baj baj lingonpaj!

betty

Ps. Skickar en krya på dig kram till min fina vän Janet som ligger hemma å är sjuk! Kram på dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback