bettysvarld

Stockholm

2009-10-16 @ 11:53:16

I morgon bitti åker jag och Mattias till huvudstaden. Företaget Mattias jobbar åt firar 40 år. Dom bjuder sina anställda och deras respektive på resan, hotell (royal viking) och 3 rätters middag på lördagskvällen! Flyget går 8.30 så jag har gott om tid på mig att strosa runt gatorna (läs drottningatan!). Hoppas på att hitta en fin bolero och ett par snygga pumps. Efter middagen så kommer förmodligen Carro ner till hotellet, sedan är planen att vi sätter oss i Skybaren och smuttar Strawberry Daiquiris kvällen lång!

Såå..vad har hänt sen sist?

Huset är sålt och nycklarna till nya lägan fick vi igår. Blev dock rätt besviken på städningen, det hängde massor av fett under fläkten, avloppen var inte rengjorda,kaklet i badrummet var smutsigt, dörrhantaget till Fridas rum var borta, Pax fläkten var inte insatt mm. Listan kan göras lång! Jag fattar inte...hur svårt ska det vara å städa ordentligt?! Ok att det finns folk som vill bo i svinstior, men flyttar man ut så får man bita i det sura äpplet å städa ordentligt! Usch! Jag blir så jäkla irriterad när jag tänker på det!  Nog om det. Får skriva om något annat istället (djupa andetag, eller hur Janet?)

Sist jag skrev så var det ju dags för pyjamasparty hos Janet. Det var en mycket lyckad kväll med fantastisk mat och trevliga vänner!

Nu har jag väl varit duktig som gjort ett ganska långt inlägg!

Önskar alla en trevlig helg! Det ska jag ha!

betty

Ps. Våran mäklare är inte klok! Så, nu fick jag det sagt oxå!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: janet

just precis! djupa andetag..det är inget som blir bättre av att du är sååå upprörd! du mår sämre!!

lyssna nu på tant jeanette! ;)

hoppas ni får en myshelg! o njut!!!

2009-10-16 @ 19:41:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback