bettysvarld

hej hej

2010-02-12 @ 21:43:07

Finns inte så mycket att säga annat än att jag är sämst på att blogga!

Kort update om vad som har hänt sedan sist:

Fortfarande arbetslös, men börjar plugga snart. Frida har opererats och nu håller vi tummarna för att resultatet blir bra.

Emil knallar på i vanlig takt, mycket innebandy just nu. Matcher 3 söndagar i rad med start nu på söndag.

bla bla bla...usch så oinspirerad jag är!

Idag har jag iallafall varit med Emil på skolan hela dagen. Vi har pysslat och räknat matte.

Nej nu får det räcka för denna gång!

Trevlans helg på er (alla 2 som läser min blogg) Moooahhaaahhaaa!! ;)

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback