bettysvarld

7 januari

2010-01-07 @ 12:52:36

Då är vi inne på den 7:e dagen på det nya året. Bloggningen går trögt som vanligt. Julen firades hemma med närmsta familjen och nyåret firade vi in hos Janet med familj. Mycket trevligt var det.

Kallt som attan är det idag -24 grader när jag kollade sist, det är inte mänskligt för fem öre!!

Favoritsysslan just nu är att kolla efter boende och flyg till Thailand. Jag skulle gärna fira jul och nyår där i år. Den som lever får se hur det blir.

Annars är det som vanligt, livet knallar på i vanlig ordning. Januari är en fruktansvärt lång och tråkig månad.

Snart ska jag bege mig ut, måste inhandla ett underställ till Emil.


Nu får det räcka för denna gång.

På återseende....förr eller senare ;)

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback