bettysvarld

Förkyld

2010-06-23 @ 12:20:58

Sjuk


Ja, då har jag gått å blivit dunderförkyld. Hög feber, hosta å snoret bara rinner. Känner mig inte som nån kalaspingla direkt. Hoppas att jag hinner piggna på mig ordentligt tills på söndag, då firar ju jag och Mattias våran första bröllopsdag! Tanken är att vi ska ut å äta på något mysigt ställe. Jag vill gärna åka ut till lörudden, får se vad maken säger om det.
Nu ska jag krypa ner under filten igen, kanske slår jag rent av igen dom blå en stund, sova ska ju vara den bästa medicinen när man är sjuk.


Passar på att säga Grattis till Alicia som fyller 7 år idag!

Betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback