bettysvarld

2 månader kvar!

2009-04-27 @ 19:02:07

Idag är det exakt två dagar kvar till bröllopet! Helt sjukt vad tiden går fort!

Mycket är fixat men låångt ifrån klart.
Mattias kostym måste inhandlas, likaså barnens kläder. Jag måste köpa underkläder och mer smink.

Dekorationen till festen måste ordnas men när det gäller den så känner jag mig lugn, jag å Janet har bra koll på läget där.

Mattias slips och min slöja har jag vunnit på ebay! Betalade drygt 200 kr för båda!! Känner mig mycket nöjd med det.

Jag ser fram emot bröllopsdagen med skräckblandad förtjusning! Det ska bli så kul, samtidigt ska det bli skönt när det är över :)

betty





 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback