bettysvarld

This is a good day!

2009-04-07 @ 19:27:26

Ibland har man bra dagar och ibland har man jättebra dagar. Idag är det en jättebra dag!

Först och främst så fick jag träffa min underbara vän Janet igen! Hon har varit i Thailand tillsammans med sin man och dotter i 2 veckor! Jag har saknat henne massor!

Av janet fick jag 2 st pärlarmband (sötvattenspärlor)! Dom är jättefina och passar perfekt till mina pärlörhängen som jag ska ha på bröllopet! Tack janet!

Vi har fikat och hon berättade om resan till Thailand, det verkar vara ett helt fantastiskt ställe, dit vill jag åka nån gång.

Innan janet och alicia skulle åka hem så åkte vi över till ön och mätte sträckan mellan kyrkan och festlokalen. 800 m var det om jag inte minns fel. Nära och bra :)

En annan helt ofattbar sak som hänt är att jag och mattias har vunnit en tävling! Fatta..vunnit..det händer ju aldrig!

Priserna i tävlingen var: bröllopstårta som levereras till lokalen, smycken till bruden och bil med chaufför som kör oss till och från kyrkan!! Helt otroligt! Jag är så glad.

I morgon blir det förhoppningsvis oxå en bra dag. Jag ska med emil till tandläkaren, till sjukhuset och prata med en läkare inför en eventuell operation av mitt magmunsbråck. Hoppas verkligen att jag slipper operationen, vill helst inte göra den, medicinerar hellre livet ut. Operationen har en del mindre trevliga sidoeffekter nämligen.

Efter jag har varit på sjukan så ska jag träffa Linda på Norrlands källaren för lunch.Trevlans! :)

Ha det så bra!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback