bettysvarld

Tiden går fort

2009-04-16 @ 10:37:35

Bröllopet närmar sig med stormsteg! Snart är det bara 2 månader kvar!

Jag har bestämt mig för hur min brudbukett ska se ut och på ett ungefär hur jag vill att bröllopstårtan ska se ut.


Vacker!cupcakes

Mattias och Emil kommer att ha varsin calla som knappnålsblomma!

Tjusigt värre :)

Frido kommer inte att ha någon egen bukett,hon ska ju bla hålla i min och bära ringarna.

Den 3 maj ska jag och Janet åka till Dollar store i Huddik å kolla efter dekoration till borden :)

Det känns helt fantastiskt att jag ska bli fru Eriksson efter nästan 9 år tillsammans!

Jag kommer att behålla Söderström som mellannamn eftersom jag inte vill att Frida ska vara ensam i familjen som heter det. Helst av allt vill jag att hon ska heta Eriksson som vi andra med tyvärr så går inte det.

betty

ps: vad tycker ni om buketten och tårtan/cupcakesen?

Permalink The Wedding! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback