bettysvarld

Tradera

2009-04-12 @ 22:25:08

Jag har fastnat i tradera träsket! Dom senaste dagarna har jag suttit och kollat runt på tradera i både tid och otid. Det var ett tag sen jag gjorde det men nu är jag på G igen ;) Kan väl kalla mig för tradera periodare!

Tycker att det är skitbra då man kan sälja grejjer som man annars tänkt slänga, folk köper nästan vad som helst.

Just nu har jag Emils gamla softshell jacka och ett par pumps ute till försäljning. Det går ganska bra faktiskt. Själv har jag lagt bud på en jättefin handväska från Friis & Company, jag vill ha den!!

Annars då? Jo vi har varit hos farmor ute i Matfors, käkat massor med god mat. Therese & Marre kom förbi med barnen på en fika vid 18 tiden.

Just nu har min blivande man några vänner här, dom dricker öl och kollar på nått motorcykel skit på tvn. Jag har stängt in mig i sovrummet..sitter här och surfar runt på nätet.

Nej, nu ska jag gå ut på bron å ta mig en rök. Jag börjar få fyrkantiga ögon.

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback