bettysvarld

Update!

2009-08-21 @ 10:36:05

Har inte bloggat på evigheter, dåligt,dåligt. Jag har iaf kontaktat en tjej som designar bloggar så det kanske blir en ny design snart, får hoppas att det ökar blogglusten lite.

Sommaren är i princip slut å skolorna börjar på måndag. Det ska bli skönt med rutiner igen. Frida börjar ju på IES som ligger på Västhagen så det blir buss för henne till å från skolan. Emil går kvar på Ljustadalen.

Annars då? Tja..vi håller på å ska sälja huset, har köpt en lgh istället. Det kommer att bli jättebra :)

Mer än så här blir det inte idag, men jag "lovar" att jag ska bättra mig. Bra va Janet? :)

bye for now!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: janet

det var på tiden!! ;)

2009-08-22 @ 11:02:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback