bettysvarld

Tandläkaren

2009-02-04 @ 14:35:01

Ska strax bege mig iväg till tandläkaren. Har en inflammerad visdomstand som inte vill bli bättre. Har sköljt med bakteriedödade medel i 5 dagar utan att det blivit bättre, tror att jag behöver en penicillinkur.

Har inte varit på jobbet idag heller, är hemma med Frida.

Iallafall så har Frida fått kallelsen till operationen idag. Så snart är det dags för en tripp till Umeå sjukhus. Stackars Frida, hon kommer ju att vara helt handikappad efteråt. Hon ska operera sin vänstra hand och hon är vänsterhänt så vi lär få passa upp en hel del på damen när vi kommit hem igen :)

Nu ska jag göra mig i ordning, pappa kommer snart och hämtar mig.

Wish me luck!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback