bettysvarld

Umeå

2009-02-24 @ 19:01:22

Då har det gått några dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Har ingen större inspiration till å skriva just nu.

I morgon bär det iaf av till Umeå, jag tar bussen upp. Frida och pappa(morfar) har varit där sedan måndags, pappa åker hem när jag kommer, vi avlöser varandra med andra ord.

Operationen kommer att ske på torsdag morgon, sedan sover vi på avdelningen natten till fredag. Vi får förhoppningsvis åka hem på fredag förutsatt att Fridis mår bra.

I morgon när jag kommer upp så har jag lovat Frida att vi ska åka in till Umeå centrum och shoppa lite, jag har bla lovat henne ett par nya skor. Kanske hittar något trevligt till mig själv oxå!

Nu ska jag passa på att kramas lite med Emil, han är inte förtjust över att jag ska åka iväg, min lilla gubbe är mammasjuk som bara den!

Ha en fortsatt bra vecka!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback