bettysvarld

Utmanad

2009-02-10 @ 10:16:16

Jag har blivit utmanad av Janet!


Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


Sju Sanningar om mig!

1. Jag är hypokondriker (har jag huvudvärk så tror jag att det är hjärnblödning osv)
2. Jag har alltid ena foten utanför täcket när jag ska sova (annars kan jag inte somna)
3. Är sjukt rädd för getingar!!
4. Jag är också väldigt höjdrädd!
5. Älskar glass (kan äta hur mycket som helst!)
6. Känner alltid på dörrhandtaget 3 ggr och trycker till dörren en gång så jag är säker på att det är låst!
7. Jag ska gifta mig med mitt livs kärlek i sommar!


Tyvärr så finns det ingen jag känner som inte redan har gjort denna utmaning, så det får räcka så här.

Betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback