bettysvarld

Jag ska gifta mig!

2009-01-21 @ 09:58:15

Den 27:e juni gifter vi oss, jag och mattias! Vi har funderat på att göra det i flera år och nu kommer det äntligen att ske.

Jag håller på med planeringen för fullt! Gästlistan är klar och kyrkan är bokad. Det som upptar min tid just nu är att leta efter den perfekta brudklänningen! Det finns så många klänningar att välja mellan..jag får nästan lite ångest. Det är tur att jag vet hur jag inte vill att den ska se ut :)

Ringen som jag ska ha är iallafall bestämt..nästan..valet står mellan 2 st.

    


Som ni ser så är dom väldigt lika varandra. Det som är viktigt för mig är att ringen som jag ska ha är stilren, inga stenar utplacerade huller om buller eller en massa mönster, det går bort direkt!

Nu ska jag in å kika lite på calligraphen.se efter inbjudningskort. Känns som att jag måste bestämma mig ganska snart för vilket jag vill ha, senast i början av mars måste dom ha gått ut till dom inbjudna.

Hehe..märker ni att jag skriver jag hela tiden..jag ska bestämma mig osv, ungefär som att mattias inte ar nått att säga till om..hihi. Självklart får han också vara med och bestämma om han vill men när det gäller inbjudningskorten så har han sagt att han inte bryr sig så mycket om hur dom ser ut. Enda kravet han har är att dom inte är rosa! Å det kan han vara lugn för, skulle aldrig falla mig in att skicka ut rosa inbjudningskort..haha..hua vad hemskt!

Nu ska jag fylla på "systemet" med lite java. Lägger ut bilder på några brudklänningar om en stund.

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback