bettysvarld

Onsdag

2009-01-28 @ 21:03:29

Denna dag har som alla andra gått jättefort. Har mycket att göra på jobbet nu så här i bokslutstider, på fredag ska allt vara inlämnat till ekonomicentralen.

Fick ett tråkigt besked igår att min tjänst ska dras ner med 25%. Känns ju inte så kul. Men jag försöker hålla mig positiv, jag brukar oftast landa på fötterna igen.

Nu är det kväll och jag ska strax krypa ner i soffan å glo lite på tv en stund, men innan det så ska jag in till Frida å ge henne lite massage :)

En sak till innan jag stänger av datorn för kvällen: Tack Janet för din kommentar om mig i ditt blogginlägg, det värmer så i mitt hjärta! Du är en fantastisk vän och jag är glad att du finns i mitt liv!

Nu ropar Frida så då är det dags för mig att avsluta.

Kram/Betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback