bettysvarld

Ajj!!

2009-03-23 @ 18:04:00

I morse hade jag tid hos gynekologen för byte av spiral. Fick frågan om jag tagit nån Ipren efter som det kan göra ont. Nepps, jag klarar mig utan svarade jag! Jo tjena!! H-vete vad ont det gjorde!! Jag kan inte minnas att det gjorde så ont förra gången?! Har en ganska hög smärttröskel i vanliga fall med inte idag tydligen. Jag har fortfarande en molande värk som sitter i buken och mot ryggslutet. Blöder gör jag också! Gnäll gnäll!

Nog om det!

Mattias är med Emil på innebandyn och Frida är hos en kompis. Själv har jag tagit en liten paus från Camilla Läckbergs bok Tyskungen. Den är jättespännande precis som hennes andra böcker som handlar om Erica, Patrik och livet i Fjällbacka. När jag börjar med en ny bok så blir jag så fruktansvärt osocial. Mattias gnäller och säger att jag inte lyssnar när han pratar med mig. Men hallå!? Pratar man med en människa som sitter å läser? :)

Men jisses vad klockan går fort, jag måste göra ett ryck! Disken ska in i maskinen å tvätten hängas...och en kopp java måste jag oxå ha snart!

Ha det fint!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback