bettysvarld

Nyklippt!

2009-03-30 @ 17:50:05

Ja, nästan iallafall. I torsdags var jag hos frissan och fick håret slingat och klippt! Det var en hel evighet sen jag gjorde något åt mitt hår så detta var välbehövligt. Ljusa fina slingor och fräscht hår! Tog inte så mycket på längden då jag vill ha lite längd på håret när det är dags för brudfrisyren!

Annars så händer det inte så mycket, bröllopsplanerna rullar på och jag söker med ljus och lykta efter ett nytt jobb. Jag passar verkligen inte att gå hemma på dagarna, jag blir tokig! Jag är helt slut på kvällarna trots att jag inte jobbat, det måste vara för att jag är så grymt understimulerad i hjärnan. Jag måste få jobba annars döör jag mentalt.

Frida och jag ska upp til Umeå på torsdag för att träffa hennes läkare och rehab. Det har varit ett väldigt flängande för Frida fram och tillbaka, hon gör det bra min jänta som står ut med detta. Efter denna tripp så blir det ingen ny resa förens i slutet av maj. Det känns skönt.

I morgon så blir det nog en tripp till stan, måste köpa gummistövlar åt Emil. Han behöver även ett par nya jeans. Fridas garderob måste uppdateras med leggings och några långärmade tröjor. Vilken tur att jag älskar att shoppa!!

En annan sak som jag inte berättat är att den 15 april så ska jag och mattias till Grim och skaffa oss varsin ny tatuering!

Det är flera år sen jag tatuerade mig sist. Denna gång blir det faktiskt 2 stycken för mig. På vänster handled ska det stå Frida och på höger Emil! Jag har hittat ett typsnitt som jag gillar så jag hoppas att det kommar att bli bra!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback