bettysvarld

Tillbaka

2009-03-04 @ 14:36:28

Bloggtorkan fortsätter. Tänker iaf försöka åstakomma ett litet inlägg.

Jag och Frida kom hem från Umeå i fredags. Allt har gått bra. Frida är en tuff böna som har tagit allt med fattning medans jag har varit blödigare. Tårarna trillade när jag fick lämna henne i operationssalen efter att hon blivit sövd. Frida är ju min lilla "bäbis"!! Känslan av att vara totalt maktlös och vara tvungen att förlita sig på att andra ska ta väl hand om sitt barn är hemsk!

Men nu är det över..för den här gången iaf.

Nu ska jag pinna ut till köket och hälla upp ett stort glas med blåbärssoppa! Magen krånglar som vanligt :( Någon som vet vart man kan köpa en ny??

Ha det gott everyhopa!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback