bettysvarld

Update!

2009-03-19 @ 10:16:20

Ojojoj! Nu har jag inte bloggat på länge. Trots att jag numera är arbetslös och har all tid i världen att uppdatera bloggen så känner jag att jag inte har tid?! Konstigt.

Iof så har jag ju bröllopsplanerna som håller mig sysselsatt.

Brudklänningen är bokad och klar! Jag och min underbara vän Janet var på eleganten i tisdags (förra veckan). Jag provade en hel del klänningar, och klänningen jag valde var inte alls som jag hade tänkt mig innan. Blev riktigt förvånad över mitt val! Den är väldigt fin och lite pampig.

Brudskorna har jag också hittat så dom ska inhandlas på fredag när det trillar in lite pengar(är ganska pank just nu).
Blanketten om hindersprövning är underskriven och inskickad till skatteverket.
Har även fått klart med lokal för bröllopsfesten!
Inbjudningarna är nästan klara för utskick, lite dekoration kvar att göra, senast måndag ska dom postas!

Hittade ett par vackra örhängen när jag å tjejerna var i sthlm nyligen! Dom kommer att passa alldeles utmärkt till klänningen! Måste bara hitta ett armband också.

Freedom

Kvaliten på bilden är inte så bra men vackra är dom!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback