bettysvarld

Cyklar

2009-05-01 @ 19:54:26

Igår var jag, mattias och barnen på birsta, vi köpte nya cyklar till dom. Dom fick välja cykel själv



Frida valde denna

Frida cykel


och emil valde den här.

Emils cykel


Nöjda blev dom!

Annars så gjorde vi inte så mycket, jag och mattias struntade i majbrasan, vi passade på att mysa ensamma i soffan medans barnen var på brasan med elly, carina och clas.

Idag har vi varit på birsta (ovanligt) jag shoppade lite smått å gott. Försökte få mattias att gå in på dressman och prova ut en kostym med det vart tji. Vi får göra ett nytt försök i morgon :)

Barnens kläder måste också inhandlas.

Ikväll så ska vi kolla på film..mattias ville se en komedi så då fick det bli Ett ufo i new york med Eddie Murphy. jag hoppas

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback