bettysvarld

Måndag

2009-05-04 @ 10:05:08

Igår var alltså jag och janet till huddik. Vi fick några kassar med grejjor med oss hem. Jag köpte bla blockljus, ljushållare, 3 st jättefina ljusstakar (dom ska stå på buffebordet), placeringskort, dekorationspärlor till servettringarna + en hel del annat! Kanke lägger in några bilder på shoppingen sedan.

Vi hade en trevlig dag i huddik!

Idag är det måndag och vädret är inte så mycket att hurra för. Barnen är på skolan och mattias är på jobbet. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, är utan bil så hemma kommer jag att vara. Har iof en del telefonsamtal som jag kan passa på att avklara, det blir bra.

Nu ska jag dra igång en maskin med tvätt, pengar kan man ha ont om men det är aldrig ont om smutstvätt! :)

Ha en bra dag!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback