bettysvarld

Sthlm

2009-05-12 @ 20:09:38

I morgon vid 12 tiden hoppar jag på X2000 å beger mig mot huvudstaden! Jag ska nämligen på konsert! Beyoncé!! Det ska bli grymt kul :)

Jag, Carro å hennes lillasyster Josse!

Det ska bli skönt med lite miljöombyte om än bara för ett dygn.

Sitter just nu å väntar på att kaffet ska bli klart. Jag och Janet har nyss varit ute på ön och spanat in lokalen som vi ska ha bröllopsfesten i. Det såg bra ut å alla grejor som behövs fanns! Tack Janet för att du följde med mig, du är min klippa

Beyoncé

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: janet

anything for you babe...jag är inte alls avis på dig dom dka kolla på beyonce...nej då inte alls...

;)



hoppas du får det hur bra som helst..o glöm in te ringa mig när det är .....if i were a boy!! pöss

2009-05-12 @ 22:31:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback