bettysvarld

091116

2009-11-16 @ 13:56:37

Igår var det exakt 1 månad kvar tills Frida fyller 12 år. Ibland måste jag nypa mig i armen för att förstå att min "lilla bäbis" har blivit så stor. Högst upp på hennes önskelista står: Ny mobil, Kamera,Hårförlägning och pengar. Dyra grejer. Vi får väl se vad det blir, tänker inte skriva det här ifall gullan läser bloggen.

Det blir ingen tripp til Umeå för operation i december, fick besked om att det troligen blir i januari-februari nån gång. Känns ganska skönt att det inte blir av som planerat, det är så mycket som står på schemat i dec ändå.

Vårat sovrum är nu tapetserat å klart, det blev jättefint :)

Nu är det vardagsrummet och hallen kvar innan jul.

Annars så händer det inte så mycket här..som vanligt. Väntar på besked på Fridas folkbokföring, ett jävla tjafs är vad det är. Det värsta är att det Frida som kan fara illa av att inte vara folkbokförd på samma plats som sin förälder(jag). Tänk om hon blir sjuk och behöver vård då blir det besvärligt. Men men det är som det är.

På onsdag så ska allmänheten tydligen få vaccinera sig, äntligen..jag kommer att åka ut till bergsåker direkt så jag får det överstökat.

Snart kommer min lilla plutt Emil hem från skolan, då ska vi kramas!! Jag har saknat honom extra mycket idag. Jag saknar Frida på dagarna oxå men henne får man ju tyvärr inte krama längre, hon bara stretar emot å undrar om man har ramlat å slagtit sig! Haha..min lilla tjurskalle..det hör väl åldern till antar jag.

Nepps, nu får det vara bra för denna gång!

later!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback