bettysvarld

Party!

2009-10-02 @ 15:33:07

I morrn är det dags för pyjamasparty hemma hos Janet! Töntvarning enligt Frida..hoho! Hela jag är en enda stor tönt enligt henne, pinsammare människa än jag finns nog inte..haha. Jag minns ju själv hur det var, man höll ju på att dö om man träffade på kompisar om jag var med mamma på stan.

Det ska bli mycket trevligt iallafall. Var på Cubus tidigare i veckan å köpte mig en pyjamas som jag tänkte ha. Jag sover ju annars i bara mässingen :)

På söndag är det dags för Emils kalas, det blir gocart och laserdome på Nöjeshallen. Kanske t.o.m att jag tar mig en tur i gocarten :) Det är ju faktiskt ganska kul.

I morse hade vi iaf visning på huset, ett par som varit tidigare å tittat ville kolla en gång till. Mäklaren ringde när visningen var klar och meddelade att om dom får lån beviljat så köper dom huset! Jag håller tummarna för att det blir så! Längtar verkligen tills vi flyttar.

Nu har jag inte tid å skriva nå mer idag.

Ha en trevlig helg!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback