bettysvarld

9:e september

2009-09-09 @ 11:14:32

Nu har hösten kommit. Känns faktiskt skönt,ser fram emot att köpa nya mysiga höst kläder :)

Emil är hemma idag, han har en jobbig huvudvärk som inte vill ge med sig, mammas lilla plutt!

Jag är fortfarande arbetslös, men var på en mycket givande intervju i måndags, och magkänslan jag fick efter mötet var bra. Jag håller tummarna att det går vägen, vill inte "leka dagdrivare" längre.

I lördags så hade vi grillkväll tillsammans med våra fina vänner, en mycket trevlig kväll var det.

Vad har jag mer å berätta? Jo, huset är förtfarande inte sålt, vi håller nu på att fixa lite i badrummet så vi ökar chansen att få i väg det. Den 1 oktober har vi tillgång till lägenheten men vi har ingen brådis att flytta in, vi ska ju passa på att fixa lite i barnens rum och vårat sovrum innan. Jag skulle dessutom vilja fixa köket oxå, men det är en fråga om tid å pengar å just nu så vet vi inte om vi hinner med det.

På lördag så ska jag följa med min kära make å svärfar upp till södra berget, det ska vara backtävling där. Jag har varit med förr på dessa tävlingar ok tycker väl att det är helt ok, det ända som "förstör" är alla dessa jäkla jordgetingar som far omkring. Alla som känner mig vet att jag är på gränsen till sjukligt rädd för getingar! Fy säger jag bara.

Nu ska jag ta å förbereda lunchen till mig och Emil.

betty 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: janet

love you min lilla älskling!! tack för i lördags, det var jätte myspysigt!!

2009-09-09 @ 17:56:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback