bettysvarld

Fredag

2009-09-11 @ 20:00:32

Då var det äntligen fredag! Vi har fixat å trixat i badrummet hela veckan men nu är det snart klart! Äntligen :)

Just nu bor vi i ett kaos! prylar överallt, jag som vill ha ordning å reda lider av detta.

Ang jobbintervjun som jag var på så blev det tyvärr inget jobb för mig :(

Det hade varit många bra sökande och tyvärr så tyckte dom att jag hade lite för lite erfarenhet. Däremot så sa dom att om dom skulle ha anställt efter personligthet så skulle jag varit den första som fått jobb! Alltid roligt att få höra något positivt, det kan man ju ta med sig iaf. Men jag tänker inte deppa ihop för att det inte blev nått, det är bara å ta nya tag! På måndag så ska jag på arbetsförmedlingen mellan kl 13-15. Vi får väl se vad det blir av det.

Näst vecka blir det fullt upp, det är föräldramöte på både emils och fridas skolor, som tur är så är det inte på samma dag.

Ikväll blir det mys i soffan med min man, vi ska kolla på The International.

Nu tänker jag avsluta med en bild på man fantastiska brudbukett! Fotograf är Janet!

betty





 vita callor och champagne färgade rosor

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback