bettysvarld

Snart 23?

2010-02-19 @ 12:21:40

Då var det dags för födelsedag igen, på söndag fyller jag 32, men om jag byter plats på siffrorna så blir det 23 ;)

Äh..det känns inte så hemskt egentligen, jag skulle inte vilja vara 23 igen, det som känns lite jobbigt är väl det att åren går så fort!

Frida är hela 12 år, om 8 år så kanske inte hon bor hemma längre ;( My god säger jag bara!!

Det är som det är.

Igår kom jag å Frida hem från Umeå, hon har fått ta bort sitt gips och har bara ett litet bandage kvar nu. Skönt för henne att kunna få på sig kläder ordentligt igen.

Frida sover fortfarande den sömntutan! Hon har vänt på dygnet, så hon lär ju vara aptrött på måndag när det är dags för skolan igen.

Snart så är det dags för mig att promenera bort till skolan å hämta Emil, han ville inte på fritids idag.

Hoppas att han är på bättre humör än i morse, då var det sura miner för hela slanten. Bla är han sur över att jag har bokat klipptid till honom. Hans huvud ser ut att vara 2 nummer större än normalt pga att hans tjocka hår står rakt upp! Han har en riktig mikrofon frilla! Det ser inte klokt ut.

Näe, dags att fräscha till sig lite så jag inte skrämmer skiten ur ungarna när jag kommer till skolan!

Trevlig helg!

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: piu

Hej Betty !!!!!!!!! Grattis i förskott, blir du redan så gammal eller många år, kanske man ska säga .Hih- HII inte illa menat. Ha en bra f-dag . Grattis , gratis önskar Janets mamma Pirkko.

2010-02-20 @ 13:53:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback