bettysvarld

Oj!

2010-06-05 @ 17:54:07

Jag har visst en blogg som jag helt glömt bort! Inspirationen har varit lika med noll.

Har inte så mycket att säga mer än att min underbara vän Janet är i New York och jag är såå avis! På ett bra sätt naturligtvis! Shop til you drop gumman! ;)

Annars är allt bara fint, enda smolket i bägaren är att jag förlagt min mobiltelefon! Har letat överallt, men det är väl åldern som tagit ut sin rätt. Alzheimer light tror jag.

Ha re fint så hörs vi om nån månad eller två ;)

betty

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: janet

men ett inlägg!!

jag som inte ens tänkte gå in här, men så tröck jag fel..hahaha love you baby!! nästa gång åker du o jag till NY..pöss

2010-06-14 @ 18:02:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback